1 juni 2015

At Tilda

Met de kaart en mandje van "Summer Strawberry Tilda" heb ik de challenge gewonnen op het blog van "Paradise of Magnolia". Ik ben vervolgens gevraagd om guestdesigner te zijn voor de nieuwe challenge, welke vandaag is gestart. De uitdaging voor deze challenge is "Clean and Simple". 

Voor deze challenge als guestdesigner wil ik jullie dan ook mijn kaart laten zien met de stempel "At Tilda" uit de "World Wide Web Collection" van Magnolia. Ik vind deze stempel zo ontzettend leuk!


Deze kaart is gemaakt op wit Cardstock met het prachtige papier van Maja Design.



Op deze kaart heb de volgende Doohickeys van Magnolia gebruikt, t.w. "Bride Bow" en "My love heart". Het prachtige kant heb ik gekocht bij Live and Love Crafts. De tekst "@specially for you" heb ik gemaakt op de computer. Het randje om Tilda heb ik gestikt met de naaimachine. 



Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog en vind het altijd ontzettend leuk als jullie een berichtje voor me willen achterlaten.

Veel liefs,
Carla.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Marvelous Magnolia Challenge - Challenge #94 Monochrome
Simply Magnolia - CAS or Fully Loaded
Indonesia Magnolia Lovers - Clean & Simple

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Carla, echt top gewoon.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, love the bow with the charm. Thanks or joining us at Simply Magnolia for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A Gorgeous and beautiful card. Thank you for joining us at Indonesia Magnolia Lovers Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so perfect and love the Monochromatic colours and CAS look. This CAS look is sooooo hard to do bet it took you ages. Love your Card have a Great Weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Carla, Wat een leuk kaartje zeg.Heel eenvoudig maar toch heel mooi. De stempel is ook super leuk, Groet Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen