3 mei 2015

Pinnot Tilda

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien volgens een patroon van Janet Blaauw. Ik vond dit patroon zo ontzettend leuk dus ben gelijk gestart met het maken van deze leuke kaart met doosjes. Aan dit patroon is ook een challenge verbonden welke je hier kan vinden op het blog van Noor Design. 

Ik heb voor deze kaart gekozen voor de stempel "Pinnot Tilda" uit de "World Wide Web Collection" van Magnolia. Ik vind deze ook weer zo leuk!



Ik heb deze kaart met doosjes gemaakt met het kraftpapier van Joy Crafts. Het scrappapier is van Maja Design.




Aan de beide zijkanten van de kaart heb ik de stans "Vintage Borders" van Noor Design gebruikt. Het randje rondom Tilda heb ik gestikt met donkerblauw garen.

Ook heb ik weer heel veel Doohickeys van Magnolia op deze kaart verwerkt, t.w. "Bride Bow", "Vew Master", "Leaf & Swirl" en "Heart Swirl". 
De grote witte bladeren "6002/0332" en de kleine witte bladeren "6002/0331" zijn van Noor Design.
Hier even een close up van de bloementoef.



Voor de binnenkant van de kaart heb ik op dezelfde manier als de voorkant het scrappapier van Maja Design gebruikt. De doosjes heb ik gemaakt met het papier van Joy Crafts.


Hier even een close up van de rechterzijde van de binnenkant kaart.



De poststempels op het blauwe papier zijn van Magnolia. De banner "6002/0386" is van Noor Design. Op deze banner heb ik de tekststempel "Especially for you" gebruikt van Noor Design uit de stempelsheet "6410/0338".


In de doosjes zitten chocoladereepjes. Deze heb ik gekocht bij de Aldi. Dit zijn pakjes van vijf reepjes maar je hebt er maar twee nodig. Deze zien er zo uit.



Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog en zou het ontzettend leuk vinden als jullie een berichtje voor me willen achterlaten.

Veel liefs,
Carla.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Noor Design Challenge - Challenge mei / patroon Janet 
Tilda's town - Challenge #153 Dies and or punches
Time for Magnolia Challenge - Challenge #91 Flowers everywhere
Inky Chicks - Challenge #50 Chocolates and sweets
Noor Design U.K. - Challenge #6 May Flowers

9 opmerkingen:

  1. Hallo Carla,

    Ik zag hem al op facebook maar kom toch ook effe op je blog wat is het weer een schitterende kaart/doosjes en zo prachtig ingekleurd en wat zijn ze leuk he ik vind dit echt een hele leuke serie van Magnolia.
    Ik vind de bloemen en de blaadjes heel leuk en het kleine vogel kooitje vind ik er super leuk bij staan (en de rest van de chocolade heb je die opgegeten ha ha)!!
    Nog een fijne zondag,
    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love it, really pretty
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk patroon maar nog belangrijker wat een mooie creatie Carla.
    Super gaaf.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi zeg, prachtig ingekleurd en de details schitterend echt een yummie kaart, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,

    Ook ik kom via fb bij je terecht en wat laat je ons weer een schitterende kaart/doosje zien met deze Pinterest Tilda. Ja ze zijn zo leuk hè en er zijn al weer nieuwe uit niet meer bij te houden hè? En mooi ingekleurd en je stikrandje staat super. En je bloementoefjes zijn prachtig en vind de kleur van het Majapapier heel mooi van kleur. En de binnenkant het doosje ziet er leuk uit ,lekker wie wil niet zo'n mooi doosje met chocolaatjes op zijn deurmat krijgen!

    lieve groetjes Ju@nita
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is absolutely GORGEOUS! I love love LOVE it! Brilliant! Thank you so much for sharing this with us at Tilda's Town and good luck!
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous inside & out. Thank you for playing along with us at TILDA'S TOWN this week & the very best of luck. Do come & play along again soon, love Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Carla,Wat weer een mooi kaartje zo met de blauwe kleuren. Het patroon zo met de doosjes vind ik ook erg leuk. Groet Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, this is fabulous. Thanks for joining us at Noor! Design this month.

    BeantwoordenVerwijderen