11 april 2015

Gemini Tilda

Hallo allemaal ook zo genoten van het lekkere weer van gisteren en wat valt de regen van vandaag dan weer tegen. Gisteren heerlijk gewandeld in de buurt van Medemblik. Dan besef je toch maar weer hoe mooi Nederland eigenlijk is. 

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien met de schattige stempel "Gemini Tilda" uit de "Zodiac collectie" van Magnolia.


De kaart is gemaakt van wit Cardstock met het prachtige papier van Maja Design.


Op deze kaart heb ik weer diverse Doohickeys van Magnolia gebruikt, t.w. "Bride Bow" en "Heart tag". De stans aan beide zijkanten is van Noor Design. Het raampje heb ik zelf gemaakt. De schattige vlindertjes zijn van Dutch Doobadoo.


Hier nog even een close up van deze schattige stempel.


Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve reacties hier en op Facebook. Ik vind het altijd zo leuk om te lezen wat jullie van mijn kaart vinden. En ik zie ook dat ik er 5 volgers op mijn blog bij heb gekregen. Ontzettend leuk en ik hoop dat jullie hier veel inspiratie op doen en veel plezier beleven aan het bezoeken van mijn blog.

Iedereen een heel fijn weekend!

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Tilda's Town - Challenge #150 Flowers
Deep Ocean Challenge Blog - Things with Wings
All about Magnolia Challenge - Challenge #1 Anything Goes

3 opmerkingen:

  1. So beautiful. I love the design with the window and all the beautiful details. Thank you so much for joining us at Tilda´s Town this week. Hope to see you again soon.
    Hugs Åsalill

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow your creation is gorgeous, Carla.
    Love the ideas of window and preety lay out.
    Thanks for joining us at All About Magnolia challenge.
    Good luck and hope to see you again in next challenge.

    Hugs,
    Henny Chan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful card!
    Thank you very much for joining us at All about Magnolia challenge!
    hugs Maki

    BeantwoordenVerwijderen